.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احداث دهكده المپيك كشورهاي اسلامي در گلوگاه و جويبار

فرماندار گلوگاه گفت: دهكده المپيك كشورهاي اسلامي به طور مشترك در گلوگاه و جويبار احداث مي‌شود.

سميع‌الله مظفري در گفتگو با فارس اظهار داشت: سرانجام پس از اعلام نظرهاي گوناگون در خصوص ساخت دهكده المپيك كشورهاي اسلامي مصوب دور نخست سفر هيئت دولت به مازندران، تكليف اين دهكده به گونه‌اي مشخص شد كه در دو شهرستان گلوگاه و جويبار احداث شود.
وي افزود: ساخت دهكده المپيك كشورهاي اسلامي در مصوبه هيئت دولت به نام گلوگاه يا جويبار قيد شده و در اين جمله‌بندي به حساسيت‌هاي منطقه‌اي توجهي نشد، حكميت اجراي اين طرح به عهده سازمان تربيت بدني گذاشته شد.
مظفري تصريح كرد: در نشست نهايي مسئولان مربوطه كه هفته گذشته برگزار شد، طبق نظر كارشناسان دهكده بازي‌هاي آبي المپيك كشورهاي اسلامي در گلوگاه و مجتمع ورزشي دهكده المپيك در شهرستان جويبار ساخته مي‌شود.
فرماندار گلوگاه افزود: با انجام اين تصميم مي‌توان گفت كه دهكده المپيك كشورهاي اسلامي نصف شده و دو شهرستان گلوگاه و جويبار از آن بهره مي‌برد.
وي با اشاره به وجود درياي آرام در گلوگاه و زيرساخت‌هاي نوار ساحلي آن گفت: اين شهرستان از آمادگي كامل زيرساختي براي احداث دهكده المپيك كشورهاي اسلامي برخوردار بود اما از اينكه فرصت توسعه در بخش ورزشي بين دو شهرستان ورزش دوست و قهرمان پرورتقسيم شده است، احساس رضايت و خشنودي داريم و اميدواريم جوانان اين دوخطه همواره در صحنه‌هاي مختلف ورزشي صاحب نشان و افتخار باشند.
مظفري در پايان خاطرنشان كرد: براي ساخت دهكده المپيك كشورهاي اسلامي در سواحل درياي آرام گلوگاه زميني به مساحت 50 هكتار در نظرگرفته شده بود كه درحال حاضر براي ساخت محوطه مربوط به بازي‌هاي آبي المپيك كشورهاي اسلامي به‌ كار گرفته مي‌شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.